Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Timvikarie

Är du intresserad av att arbeta som timvikarie? Som timvikarie ska du kunna arbeta vid behov, alltså inte på ett fast vikariat över en längre tid eller en fast tjänst.

Att arbeta som timvikarie innebär att man erbjuds kortare vikariat på olika förskolor inom vårt förskoleområde, ibland med kort varsel.

Arbetet som timvikarie kräver stor flexibilitet, samarbetsförmåga och ansvarskänsla. Oavsett vilken förskola du arbetar på så förväntas du agera som en god företrädare för hela vårt område.

Som timvikarie hos oss så kan du få jobba på alla våra sex förskolor och du bör kunna arbeta från kl. 6.25 och även fram till kl. 18, självklart inte under en och samma dag.

Om detta är intressant för dig behöver jag behöver få in följande av dig:

• Namn, personnummer, adress och mobiltelefonnummer
  • Utdrag ur belastningsregistret för skola och förskola
  • Fullständigt betyg/intyg från barnskötarutbildning om du utbildad barnskötare
  • Har du arbetat som vikarie tidigare? Skriv på vilka förskolor du har arbetat och hur länge du var där.
  • OBS! Från 2022-01-01 har Haninge Kommun infört krav på att nyanställda måste vara fullvaccinerade mot Covid-19. Detta innebär just nu att du måste har tagit 2/2 vaccinationsdoser och kunna uppvisa ett Vaccinationsintyg på detta.
    Om du är fullvaccinerad skickar du in ditt Vaccinationsintyg till dig på samma sätt som de andra intygen.

När jag har fått detta av dig så kan jag skriva upp dig på vår vikarielista och vi kan kontakta dig om behov av vikarier uppstår på våra förskolor.

Skicka utdraget ur belastningsregistret, vaccinationsintyg från barnskötarutbildning samt CV till:

Haninge Kommun

Förskolan Gunnebo, Catrine Lundin

Timmervägen 58
136 48 Handen

Har du frågor är du välkomen att mejla dem till

norrahandensforskolor@haninge.se

Senast uppdaterad: 29 maj 2023